'Cause I don't shine if you don't shine

Day 21 → (scenario) Your best friend is in a car accident and you two got into a fight an hour before. What do you do?

Jag åker till sjukhuset. Det är väl ganska självklart. Jag vill inte ens tänka på vad jag skulle känna, eller vad som skulle kunna hända. Jag skulle inte överleva. Jag skulle aldrig klara mig om något hände henne, aldrig. Jag låter inte folk komma nära, jag låter ingen veta allt längre. Så det finns ingenting utan henne. Jag finns inte utan henne. Ibland är hon det enda som håller mig vid liv, hon har omedvetet räddat mitt liv så många gånger. Så jag skulle inte överleva. Inte utan henne. Jag försöker att inte tänka så om folk, eftersom att alla försvinner. Men inte hon. Vem som helst men inte hon. Jag finns inte utan henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0