Echo across the ocean reminding me why I still try

Day 13 → A band or artist that has gotten you through some tough ass days. (write a letter.)

Det är Him. Det har alltid varit Him, det kommer förhoppningsvis alltid att vara Him. Jag tröttnar ofta på band, tjatar ut låtarna och glömmer av dem efter ett tag. Visst händer det att jag hittar tillbaka till dem men det finns ingen garanti på det. Men när det gäller Him så tröttnar jag inte. Visst, jag kan sluta lyssna på dem vissa perioder men jag vet fortfarande att om jag behöver det så kan jag alltid bli räddad av dem. Visst finns det annan musik som räddar också, men ett band har aldrig haft så stort inflytande på mig som dem. Fem främlingar som jag aldrig ens pratat med har aldrig betytt så otroligt mycket för mig.
Så, Ville, Gas, Burton, Migé och Linde, tack. Jag skulle varit död idag om jag inte hade hittat er och jag kommer aldrig älska någon musik på samma sätt som jag älskar det ni gör. För mig finns det inget som vackrare än er.

Och det där blev visst inget brev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0