my insecurities could eat me alive

Day 01- Something you hate about yourself.

Jag hatar det mesta med mig. Jag hatar mitt utseende, jag hatar hur jag skrattar när jag är rädd, jag hatar att jag aldrig släpper någon riktigt nära inpå och jag hatar att jag inte vill göra något med mitt liv. Jag hatar min näsa och mitt hår, jag hatar att jag har svårt att gå ner i vikt och att jag jämt och ständigt har ont någonstans. Jag hatar min ångest och jag hatar att jag tror att ingen kan älska mig. Jag hatar att jag tror att det är jag som har orsakat min depression och att jag inte klarar av att prata om det. Jag hatar att jag aldrig har haft en pojkvän och inte vet om jag kan bli kär längre, och jag hatar hur jag bara gråter när jag egentligen inte orkar.

Och mest av allt hatar jag att jag hatar mig så.



Kommentarer
Postat av: Sandra

du är så där ärlig mot dig själv som jag aldrig vågar vara mot mig själv. och gud vad ont det gör.

2010-09-09 @ 14:37:53
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0