girl you gonna show the world that something good can work and it can work for you

Day 02 → Something you love about yourself.

Det här kan vara den svåraste punkten av alla.
Jag älskar när jag släpper den där osäkerheten när jag träffar nya människor eftersom jag blir ganska rolig och intressant att prata med då, jag älskar att jag har lyckats hitta världens finaste människor och håller kvar i dem trots att vi är så olika. Jag älskar att jag har styrkan att ta mig ur allt det här, att jag överlevde när det inte fanns något kvar att leva för och jag älskar att oavsett hur mycket jag hatar nästan allt med mig själv så låtsas jag aldrig att jag är någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0