You fight your war, I fight for my life

Day 22 → Something you wish you hadn’t done in your life.

Det finns en hel del jag önskar att jag inte hade gjort. Och jag menar.. självklart undrar jag hur det skulle blivit om jag inte gjorde de sakerna. Men jag var på bristningsgränsen, jag brydde mig inte om vad jag gjorde. Jag tänkte aldrig på vad jag gjorde både mot andra och mig själv. Jag kunde bara tänka på hur ont allt gjorde. Hur hemskt allt var. Till slut gick det inte ens att dricka bort smärtan, jag testade lite annat ett par gånger men smärtan kom bara tillbaka med dubbel kraft. Så jag var tvungen att göra något. Att långsamt ta livet av mig, att- på sätt och vis, göra med av med min själ. Jag gjorde allt jag trodde skulle hjälpa. Så alla gånger jag sårade människor gjorde jag det inte för att såra dem. Det fanns inte i min värld. Jag ville bara slippa ha så förbannat ont. Och det var egoistiskt, det vet jag. Men jag dog varje dag och förstod inte riktigt vad jag gjorde. Och jag önskar att de visste det, jag önskar att de visste att jag är faktiskt inte tjejen jag var då. Jag är på riktigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0