I'll not run I'll not hide this is how I feel inside

Jag har ju missat massa nu så ska försöka hinna ikapp.
Day 05 → Something you hope to do in your life

Egentligen vill jag nog bara leva. Utan ångest, utan att veta vart jag är på väg eller vad som ska hända. Jag vill kunna sätta mig på första bästa plan och bara inte ha någon aning om varför. Jag vill kunna sitta ensam hemma en kväll utan att all energi jag samlat på mig bara rinner mellan fingrarna. Jag vill bara överleva. Jag vill göra skillnad men jag vet inte hur, jag vill må bra men jag vet inte hur.

Och så vill jag bli kär såklart. På riktigt, sådär gulligt och inte bara så det gör ont liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0