You know I'll always try

Day 25 → The reason you believe you’re still alive today.

Jag är rädd att min pappa ska lämna min lillebror också och han ska inte behöva gå igenom det utan mig. Jag vill inte att min mamma ska behöva stå ut med mer än hon redan har. Jag skulle sakna min syster för mycket. Jag kan inte lämna henne helt ensam på ett ställe som det här. Jag väntar fortfarande på att kanske få höra att min pappa älskar mig. Jag klarar det inte helt enkelt. Hade det bara påverkat mig så hade jag varit borta för länge sen. Men något får de här människorna att älska mig och det är obegripligt och jag förstår det inte men jag kan inte förstöra för de viktigaste människorna i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0